Palautukset ja vaihdot

Toivomme, että pidät kaikesta, mitä tilaat meiltä, mutta jos jokin ei tunnu täysin oikealta, voit palauttaa tuotteet, jotka ovat alkuperäisessä kunnossa.

Vakio palautuskäytäntö

  • Sinulla on 14 kalenteripäivää aikaa palauttaa tuote siitä päivästä, kun vastaanotit sen. Lue lisää tästä toimitusehdoistamme täältä.

  • Perimme palautusmaksun 6 EUR, joka vähennetään hyvityksestäsi.

  • On tärkeää, että tarkistat tilauksesi heti sen saavuttua. Jos tuotteet ovat virheellisiä tai vahingoittuneita, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voimme auttaa sinua korjaamaan tilanteen.

  • Tällä hetkellä emme tarjoa vaihtoa tuotteille. Voit tehdä uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta ja palauttaa ei-toivotun tuotteen.

  • Hyväksymme palautuksia vain tilauksista, jotka on tehty verkkosivujemme kautta. Jos olet ostanut tuotteen jälleenmyyjältä, otathan yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa saadaksesi palautusohjeet.

  • Jos palautat bundle-/kit-paketin, kaikki pakettiin sisältyvät tuotteet on palautettava. Osittaista palautusta ei ole mahdollista tehdä.

Rekisteröi palautuksesi täällä.

Hyvitys

Kun olemme vastaanottaneet tuotteesi, aloitamme palautusprosessin. Hyvityksen toteutustapa riippuu käyttämästäsi maksutavasta:

Jos maksoit luotto- tai pankkikortilla, hyvitys lähetetään pankillesi viiden pankkipäivän kuluessa. Ota yhteyttä pankkiisi, jos haluat tietää, milloin hyvitys näkyy tililläsi.

Jos maksoit jonkin maksupalveluntarjoajamme kautta, hyvitys tehdään kyseisen palveluntarjoajan käytäntöjen mukaisesti. Ota yhteyttä palveluntarjoajaan, jos sinulla on kysyttävää hyvityksestäsi.

Huomioithan, että palautuksen vastaanottaminen ja käsittely voi kestää jopa 14 päivää. Jos aikaa on kulunut pidempään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan palautustodistus, esim. palautuskuitti. Pyrimme aina käsittelemään palautukset mahdollisimman nopeasti, mutta kampanja-aikoina ja juhlapyhinä käsittely voi kestää tavallista pidempään.